Evenementen

evenementen

Evenementen

Op deze pagina wordt u op de hoogte gehouden van de evenementen die de Schaakvereniging Nunspeet organiseert dan wel onder uw aandacht wil brengen. Het zal duidelijk zijn dat de meeste activiteiten met het schaakspel verband houden, maar dat wil niet zeggen dat het ook daadwerkelijk schaken betreft.
Van sommige evenementen zijn de datum en/of lokatie nog niet bekend, deze kunnen reeds wel vermeld staan in onderstaande tabel en zullen later van de ontbrekende gegevens voorzien worden.

Evenementenkalender

In de onderstaande tabel treft u evenementen aan waarop wij u graag attent willen maken, speciale aandacht gaat natuurlijk uit naar het door onszelf georganiseerde snelschaaktoernooi:

Naam Omschrijving Kosten Locatie Datum/tijd

Nedec snelschaaktoernooi

Zaterdag 13 december 2014 organiseert de schaakvereniging Nunspeet weer het jaarlijkse snelschaaktoernooi. Iedereen is welkom! Ook deze keer wordt het gesponsord door één van de leden van de schaakvereniging, waardoor deelname en lunch gratis zijn. Daarnaast zijn er interessante prijzen.
Het toernooi kent een sportieve gezellige en ongedwongen sfeer. Iedereen die een beetje kan schaken en houdt van gezelligheid kan meedoen.
Na een voorronde worden de deelnemers naar speelsterkte ingedeeld in groepen.
Het speeltempo is 10 minuten per speler per partij.
Het evenement wordt gehouden in 't Achterom van de RK-kerk, Eperweg 18; 8071 AX Nunspeet (zie foto homepagina).
Om 9.30 uur wordt begonnen met de inschrijving en om 10 uur begint het toernooi. Om ca 16u30 worden de prijzen uitgereikt.
Na het officiële gedeelte is er gelegenheid om elkaar te spreken onder het genot van drankje en hapje.

Aanmelding voor het toernooi tot 10 december, schriftelijk, telefonisch of via email