Puzzels

Puzzel

Welkom op de puzzelpagina van Schaakvereniging Nunspeet

Op deze pagina zullen diverse puzzels getoond worden. In eerste instantie staan hier een standaard verzameling van problemen die u kunt oplossen en/of kunt naspelen - deze verzameling zal geregeld ververst worden. Later zal deze pagina opgedeeld worden in diverse puzzelhoeken zodat een breed publiek kan genieten van het schaakspel.

De zetten staan niet afgebeeld maar de uitslag en het aantal zetten wel. Is bijvoorbeeld de uitslag "1 - 0", dan moet u de beste (winnende) zet(ten) voor wit uitvoeren. De zetten zijn niet op het afgebeelde bord uit te voeren door een stuk aan te klikken (zoals op onze pagina probleem v/d week).

Met de bovenste navigatieknoppen kunt u het partijfragment naspelen (waarna de zetten ook afgebeeld worden). Met de onderste navigatie knoppen kunt u een puzzel kiezen. Veel puzzel plezier! N.b.: in veel gevallen worden alleen de sleutelzetten afgebeeld, het kan zijn dat u daarna nog even een zet moet verder puzzelen als u niet ziet wat de oplossingsrichting is...

logo About Us | Site Map | Privacy Policy | Contact Us | © 2020 Schaakvereniging Nunspeet